Digitalni
marketing i SEO
Digitalni marketing
i SEO
- optimizacija sajta za pretraživače
Optimizovanje sajta za pretraživače - SEO i kreiranje svih vrsta kampanja sprovodi se u skladu sa vašim potrebama i zahtevima, u cilju povećanja broja pregleda i poseta vaše online prezentacije.

Digitalni marketing ima za cilj promovisanje poslovanja online. Razvio se kao rezultat povezivanja sa ciljnom grupom koja danas sve više vremena provodi na internetu. Kao alat za promociju koristi digitalne medije: društvene mreže (Facebook, Instagram...), pretraživače (Google, Yahoo...), YouTube, e-mail i ostale.
Online kampanja se sastoji iz više različitih segmenata koji su deo jednog velikog sistema, gde rezultat postoji samo ukoliko su svi segmenti međusobno usklađeni. Delovi internet marketing kampanje mogu da se koriste i odvojeno, u zavisno od raspoloživih resursa, dogovora i potreba klijenata, sa ciljem da se poveća pozitivan efekat na poslovanje. Neki od segmenata digitalnog marketinga su SEO, e-mail marketing, google kampanja...
SEO - optimizacija sajta, omogućava pretraživačima da lakše provere relevantnost informacija na sajtu i u skladu sa tim ga pozicioniraju što je više moguće na svojoj prvoj stranici. Za vođenje ozbiljnog poslovanja nije dovoljno biti prisutan na internetu već i “vidljiv”, odnosno prisutan na prvoj stranici pretraživača. Cilj SEO - optimizacije sajta je rangiranje sajta među prvim rezultatima pretrage pri unošenju ključnih reči.
U sklopu digitalnog marketinga je i e-mail marketing koji je izuzetno efikasan način da se priđe klijentima uz pomoć promotivnih e-mail poruka, sa ciljem ostvarivanja uspešnog kontakta.