Automatizacija magacina je pred vama

Automatizacija magacina je pred vama


Praćenjem potreba i komunikacijom sa klijentima, myOffice je razvio software-ski sistem koji omogućava optimalno upravljanje skladištima. myWMS omogućava vrhunsku produktivnost i efikasnost svih procesa koji se obavljaju u skladištima.

WMS (Warehouse Management System) je softverski sistem koji omogućava optimalno upravljanje skladištima. Predstavlja najbitniji deo lanca logistike sa primarnom ulogom kontrolisanja kretanja robe kroz skladišni prostor.

Prateći potrebe klijenata i tržišta, myOffice je razvio svoj software myWMS, koji omogućava povećanje produktivnosti i efikasnosti svih procedura koje se u skladištima obavljaju.

Zašto myWMS?

Svaka kompanija se u nekim fazama svog delovanja susreće sa problemima različitih vrsta i traži načine da se ti problemi reše i izbegnu u budućnosti.

  • Često se dešava da nemate tačan uvid u stanje zaliha?
  • Česte su greške pri isporukama pa imate veliki broj povrata?
  • Vaš skladišni prostor nije optimalno iskorišćen?
  • Neophodno da u svakom momentu pratite sve aktivnosti u skladištu?
  • Od izuzetne važnosti vam je precizno praćenje ulaza i izlaza?

Ako se vas posao identifikuje sa nečim od prethodno navedenog ili sličnim problemima, za vaše poslovanje bi od velikog značaja bila implentacija myWMS sistema. Verovatno se pitate šta konkretno vaša kompanija dobija sa našim software-om?

  • myWMS omogućava efikasno i sigurno praćenje zaliha i svih proizvoda, od momenta prijema do otpremanja;
  • Daje mogućnost brze obrade narudžbina i ispunjavanje svih zahteva kupaca u realnom vremenu
  • Fleksibilan je i prilagodljiv specifičnim zahtevima i poslovnim procesima klijenata;
  • Uvid u tačne informacije o inventaru i zalihama;
  • Mogućnost integracije sa drugim sistemima za upravljanje poslovanjem;

Na ovaj način myWMS vam donosi ubrzanje procesa skladištenja i smanjenje potencijalnih grešaka u radu (smanjenje uticaja ljudskog faktora), brži protok robe od prijema do utovara, maksimalno iskorišćen skladišni prostor i preciznu evidenciju lokacije i količine robe u skladištu kao i brojne druge pogodnosti.

Za sve klijente koji koriste naše proizvode, samim tim i myWMS, myOffice obezbeđuje kontinuiranu tehničku podršku i održavanje software-a, te se na taj način u potpunosti možete osloniti na nas i posvetiti svom poslovanju.

Ukoliko su vam potrebne bilo kakve dodatne informacije vezano za myWMS možete nas kontaktirati, sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.



Nazad na vrh