Pomozite vašem terenskom komercijalisti

Pomozite vašem terenskom komercijalisti


Ako vam je potrebno rešenje koje će vam omogućiti potpunu kontrolu terenske prodaje, myOffice ima proizvod za vas. mySales aplikacija omogućava efikasan rad i najbolju produktivnost komercijalista na terenu.

myOffice je već dugo na tržištu sa svojim proizvodima. Iz tog razloga smo imali priliku da komuniciramo sa velikim brojem klijenata i ljudi iz poslovnog sveta. Kroz tu komunikaciju konstantno pokušavamo da identifikujem probleme i dileme koje ljudi imaju vezano za funkcionisanje svojih preduzeća.

Tako smo se često susretali sa pitanjima poslovnih ljudi koji bi bio dobar način da unaprede rad svojih komercijalista i uopšte prodaju na terenu. Ovo nas je podstaklo da krenemo da razmisljamo u tom pravcu pa je tako vremenom nastala mySales aplikacija za komercijaliste. Osnovna stvar koja nas je vodila u razvoju bila je da što više stvari koje su firmama predstavljale problem obuhvatimo i rešimo na najbolji mogući način.

Verovatno se pitate zašto je baš mySales to rešenje koje će povećati efikasnost i produktivnost vaših komercijalista. Pre svega, želimo da istaknemo činjenicu da se mySales instalira na mobilne uređaje (tablet, mobilni telefon) i da je sistem implementacije jako jednostavan. Aplikacija je intuitivna za korišćenje i dosadašnje iskustvo nam govori da su se korisnici brzo prilagodili i navikli na sve funkcionalnosti.

Šta još želimo da istaknemo?

  • mySales je integrisan sa našim poslovnim software-om i radi u realnom vremenu
  • Mogućnost prikaza stanja lagera gde birate da li ćete prikazati količinu na stanju ili samo ima/nema opciju
  • Mogućnost rezervacije robe u magacinu u momentu kad se porudžbina napravi
  • Brzo poručivanje i pretraga robe
  • Pregled tek pristigle robe
  • Najava poručene robe i termina pristizanja na stanje, kao i najava uvoza nove robe
  • Uvezivanje sa drugim portalima i dobavljačima preko XML-a i API-ja
  • Ukoliko ste povezani sa dobavljačem, naš B2B portal nudi mogućnost automatskog trebovanja robe koju je neko poručio, a nemate je na stanju
  • Mogućnost sugestije kupovine kupcu i ponavljanja prethodnog trebovanja
  • Uvid u analitičku karticu i pregled prethodnih porudžbina
  • Preuzimanje svih dokumenata u xml, pdf formatu

Pored ovih funkcionalnosti, mySales nudi mogućnost automatskog kreiranja outleta za robu koja stoji duze na stanju npr sve sto je duze od 90 dana (opciono). U slučaju postojanja više lokacija, postoji mogućnost provere stanja i automatskog povlačenja robe kao i pravljenja ruta za komercijalistu.

Komunikacija je ključ koji stoji iza svakog kvalitetnog proizvoda. Međusobno poštovanje dovodi do toga ljudi slušaju jedni druge, a to je najbolji put ka savršenom rešenju. Ukoliko želite da unapredite rad svojih terenskih radnika i njihovu efikasnost i produktivnost, mySales aplikacija je oruđe koje će vam u tome pomoći. Naš tim vam stoji na usluzi za sve dodatne informacije.


Nazad na vrh